آمار ازدواج در خراسان رضوی، بیش از دوبرابر آمار طلاق است | حدنگاری و صدور سند مالکیت برای ۹۲ درصد اراضی کشاورزی استان توضیحات وزیر کار درباره واریزی به حساب بازنشستگان کشوری و تأمین‌اجتماعی اعزام ۸۰۰ دانش‌آموز مددجو از سراسر کشور به مشهد در راستای آمادگی برای آزمون سمپاد زنگ خطر انقراض ۸۶ گونه جانوری در ایران فقر آهن باعث چه مشکلاتی در کودکان می‌شود؟ رئیس فراکسیون کارگری: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی همین امسال انجام می‌شود عواقب و تأثیرات منفی فریادزدن بر سر کودکان توضیحات رئیس سازمان مدارس درباره انواع شهریه در مدارس غیردولتی رشد ۱۴ درصدی پرواز‌های فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد در اردیبهشت ‌۱۴۰۳ عرضه دارو از هرنوع در عطاری‌ها پیگیرد قانونی دارد پیش‌بینی رگبار باران و کاهش دما در برخی استان‌ها (۶ تیر ۱۴۰۳) توصیه‌هایی جهت پیشگیری از گرمازدگی استفاده از طب ایرانی برای کاهش وزن بدون بازگشت افزایش یک‌میلیون‌تومانی حقوق ماهانه بازنشستگان از فروردین ۱۴۰۳ | مصوبه پرداخت مبلغ علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق ابلاغ شد
سرخط خبرها

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ١۴٠٣) | هشدار طوفان تندری رعدوبرق و بارش‌های سیل‌آسا در مشهد

  • کد خبر: ۲۲۷۸۱۷
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۴
  • ۱
پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ١۴٠٣) | هشدار طوفان تندری رعدوبرق و بارش‌های سیل‌آسا در مشهد
براساس پیش‌بینی هواشناسی، از امروز (سه‌شنبه) بعدازظهر باید منتظر آغاز دور اول بارش‌های رگباری باران همراه با رعدوبرق و باد‌های شدید لحظه‌ای در مشهد و سطح استان خراسان‌رضوی باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز، طی چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه، طوفان تندری رعدوبرق همراه با بارش‌های شدید باران را در سطح استان و مشهد خواهیم داشت که در نقاط مستعد، همراه با صاعقه و تگرگ خواهد بود.

برپایه این خبر، هشدار ویژه برای شهرستان‌های کلات، درگز، قوچان، طرقبه‌شاندیز و مشهد که بیشتر خطر سیلابی‌شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها، آب‌گرفتگی معابر شهری و صاعقه و تگرگ را خواهند داشت، صادر شده است.

طی این مدت، از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات و پارک خودرو زیر درختان خودداری کنید.
هفته آینده هم به‌صورت پیاپی، بعدازظهر‌های دلپذیر همراه رگبار و رعدوبرق خواهیم داشت.

هشدار هواشناسی خراسان رضوی: دستگاه‌های متولی آماده وقوع سیل باشند

هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص بارش‌های سیل زا همراه با رعد و برق و آبگرفتگی معابر در این استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد و از دستگاه‌های متولی خواست آماده جاری شدن سیل باشند.

در این اطلاعیه آمده است: از بعد از ظهر امروز سه‌شنبه سامانه در حال گسترش و فعالی در استان به تدریج تقویت خواهد شد.

طبق این هشدار، این سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده فعال می‌شود که این فعالیت شامل بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و صاعقه در برخی از نواحی، همچنین بارش تگرگ توام با وزش باد شدید است که موجب آبگرفتگی، رواناب و سیلاب در نواحی مختلف استان خواهد شد.

هواشناسی خراسان رضوی همچنین در این اطلاعیه نسبت به بارش تگرگ، کاهش نسبی دما و امکان اختلال در سیستم حمل و نقل استان در این فاصله زمانی هشدار داده است.

در این اطلاعیه عنوان شده کمیته‌ها و دستگاه‌های بحران مدار استان در آمادگی کامل باشند و از شهروندان خواسته شده از سفر‌های غیرضروری، توقف در رودخانه ها، صعود به ارتفاعات و ورود به ییلاقات در روز‌های آخر هفته خودداری کنند.

هشدار‌های هواشناسی، زرد، نارنجی و قرمز رنگ هستند که شدت پدیده‌های جوی را به ترتیب از ضعیف تا قوی اعلام می‌کند.

در هشدار نارنجی هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود از این رو برای آماده باش دستگاه‌های مسوول هشداری با چنین رنگی برای مقابله با این پدیده خسارت زا صادر می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدعمر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
0
0
ان شاءالله بخیردسلامتی باشه بنازم قدرت الله تبارک وتعالی را
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->